همه چیز از کنکور

همه چیز از کنکور

همه چیز از کنکور

همه چیز از کنکور

همه چیز از کنکور

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

سلام

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

آرام

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گل...خوبین؟..عیدتونم مبارک ..خوب درس میخونبن؟والا منکه استرس26 مهر قلمچی دارم اصن یه وضی...البته نه خیلی زیاد در حد معمول و قابل پیش بینی البته زیستو هم فردا مبخوام تستاشو بزنم ادبیات هم تستاش مونده در کل از خودم راضیم تا خدا چی بخواد...امیدوارم شما هم خوب خونده باشین..خوب از انتقال به ببان بگم..راستش من اولین بار تو یه مقاله که مربوط به طراحی وب بود اسم بیان شنیدم اومدم ثبت نام کردم دیدم اقا خیلی توپه و اصلا اولاش فکر نمیکردم دارم یه وبلاگ میبینم!!!!!بعدش تصمیم گرفتم بیام بیان البته اینجا یه نرم افزاری داره که میتونی مطالب وبلاگ قبلیتو که از سرویس های دیگه میتونه باشه بیاری اینجا البته من که نتونستم یعنی زمان اجازه نمیده و این کار هم تقریبا به 1 ساعت کار نیاز داره...خوب حالا که اومدم ببان هم راحت تر با گوشی مینویسم هم ادیتور پیشرفته تره هم قالبو خلاصه هرچی عالیه..من جمعه میام کارناممو بذااااااررررما...فعلا تا اون موقع خدافظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۴
کنکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی